Full Body Reset (FBR)

Full Body Reset

De Full Body Reset (FBR) is allereerst géén massage voor het hele lichaam. Maar voor heel veel mensen wel zeer effectief. FBR wordt uitgevoerd met de NRT techniek. Je hoeft niet persé overal vast te zitten of totaal gespannen te zijn. Door je hele lichaam aan te pakken neem je óók kleinere spieren mee die je ongemerkt hard helpen in je dagelijkse activiteiten maar minder ‘zeuren’ om aandacht. En toch kunnen deze spieren juist pijn verergeren. Uiteraard helpt een gezonde levensstijl ook mee aan het herstel van je lichaam! Wat je eet, drinkt of juist te weinig water drinkt, rookt is écht van invloed op je lichaam maar ook bv langdurige herhalingen zoals typen, lange autoritten of veel stress zal de pijn in uw lichaam lang(er) vasthouden. Dat is algemeen bekend. Dit beïnvloedt dus ook uw resultaat de dagen/weken erna.

De FBR kan eventueel ook uitgevoerd worden in dunne kleding (denk aan yogakleren of dunne sportkleren). Nog beter is het op de huid. Tijdens de FBR zal ik gebruik maken van spierpulsers die over de huid heen pulseren. Bij elke spierreset worden steeds twee identieke spieren (links en rechts van het lichaam) meegenomen. Dus links en rechts wordt dan ook gelijktijdig gereset! Daardoor is het snel en pijnloos. Vooraf zal ik u onderzoeken naar pijnplekken die we na afloop weer controleren. Mochten er dan nog pijnlijke plekker zijn (en er is tijd over) dan kunnen deze meegenomen worden met de NRT techniek. (Neural Reset Therapy). U zou eventueel nog 15 min. kunnen bijboeken voor een massage naar keuze.

Voor tarieven omtrent de Full Body Reset, klik hier. Maak een afspraak via What’s App (tel: 0651234322) of voor meer informatie omtrent deze of een andere behandeling kunt u eventueel ook bellen. What’s app gaat over het algemeen sneller.

Unknown